NASZ ZESPÓŁ
Wspiera nas zespół praktyków - ekspertów od testowania gier, crowdfundingu, ilustracji, marketingu oraz produkcji i procesu wydawniczego.
ŁUKASZ MAKUCH
PRZYWÓDCA STADA
Założyciel Studia Smart Flamingo. Autor gier Plażing – Parawany w dłoń oraz Plażing roll&write oraz deweloper gry ETER. Tworzy również gry menedżerskie i symulacyjne. Na co dzień ekspert w obszarze zrównoważonego rozwoju. Eurogracz z szufladami pełnymi pomysłów bądź prototypów, miłośnik podróży małych i dużych, mający 10 pomysłów na minutę.
AGNIESZKA KRAWCZYK-KŁOS
KEY ACCOUNT MANAGER
Projektantka gier planszowych, edukatorka kreatywności i specjalistka od dziecięcej wyobraźni w formie planszowej. Prowadzi warsztaty z tworzenia gier dla dzieci, na których powstają pomysły dzikie, genialne i całkiem grywalne – często jednocześnie. Zawodowo – project managerka z doświadczeniem w zarządzaniu własnością intelektualną, współorganizatorka GameStorm – wydarzenia łączącego ludzi z planszówkową pasją i aktywna członkini Portotypów – społeczności skupionej wokół testowania, poprawiania i dopieszczania prototypów. Zna na pamięć nie tylko przepisy gier, ale i przepisy prawa autorskiego.
JÓZEF KRAJEWSKI
GAME SPECIALIST
Spotkacie go na naszych stoiskach na większości eventów, a także na spotkaniach Fanów Gier. Wytłumaczy Wam każdą grę, naszą i nie tylko 

Fan bardzo różnych gatunków gier, ze wskazaniem na euro. Nałogowo gra w gry, których jeszcze nie zna. Od 2019 roku prowadzi część spotkań Fanów gier, uczył też planszówek na targach w Polsce oraz zagranicą. Animuje też gry planszowe dla dzieci i młodzieży oraz pisze o planszówkach pod szyldem Będę grał w grę.
ANNA KARASZEWSKA
GAME SPECIALIST
Nasze zaplecze analityczne. Pisuje do Was ostatnio w trakcie kampanii ścigając Was o opłacenie transportu 

Zwana Elmo, to kolejna osoba z naszej Smart Flamingowej załogi. Co jakiś czas plażing chodzi jej po głowie: raz to plaża bałtycka (przejście wybrzeża z zachodu na wschód) innym razem karaibska (w sam raz po przepłynięciu Atlantyku). Gra w gry ociekające klimatem, ale nie będzie marudzić przy grze Suchego, która dzieje się pod wodą. Grę Plażing poznała jeszcze gdy był na kartce w kratkę i od tamtego czasu szerzy flamingowe wieści w internecie. Będzie do Was co jakiś czas pisać - słońca życząc!
JAROSŁAW KUCZYŃSKI
HEAD OF TRANSLATIONS
Odpowiedzialny za angielskie wersje naszych instrukcji, mogliście spotkać go w ESSEN ’22.
Gra, tłumaczy i ulepsza gry planszowe. Ukryte klejnoty w kolekcji: Siena, RoboRally (wyd. 1), Fields of Fire, Red Alert i Core Space. Jeśli spodoba mu się gra, prawdopodobnie zaprojektuje i wydrukuje w 3D dodatkowe bajery, aby była bardziej wciągająca / zorganizowana podczas gry.
KRZYSZTOF GŁOŚNICKI
GAME DIRECTOR
Odpowiedzialny za prowadzenie projektów gier i zbiórek crowdfundingowych. Nałogowy twórca i poszukiwacz zachwytu. Autor Elekta, ZONY i Kurzołaków oraz wykonawca gier na zlecenie. Trener warsztatów projektowania gier dla dzieci i dorosłych, członek trójmiejskiej grypy testerskiej PortoTypy. Zafascynowany grami RPG - wieloletni mistrz gry, obecnie redaktor naczelny drugiej edycji systemu Klanarchia.
ADAM FOLAND
PRODUCTION MANAGER
Zwykle gra we wszystko co leży na stole i nie ucieka. Często od tego "w co" ważniejsze jest dla niego "z kim". Projektuje gry od głębokiej podstawówki. Autor Ktulu, Pierniczków oraz masy gier eventowych i szuflady prototypów. W 2022 zapoczątkował i do dziś koordynuje spotkania Warszawskich Testerów Gier. Jak nie gra w planszówki to pewnie gra na komputerze albo na gitarze. A jeśli akurat nie gra to pewnie jest w lesie, pewnie na rowerze, pewnie z mapą.
KACPER WIEJA
SOCIAL MEDIA SPECIALIST
Człowiek, dla którego doba powinna mieć 72 godziny. Planszówkowy pasjonat który udziela się w świecie planszówek zarówno medialnie, jak i od strony zaplecza. Lubi zarówno wymagające eurasy, jak i klimatyczne ameri, a szczególnym uczuciem darzy deckbuildery i area control. Od lat Mistrz Gry w RPG, prowadzi sesje prywatnie oraz na eventach – część z nich można zobaczyć na kanale BellsOn BoardGames. Poza tym pracuje nad autorskim systemem „Dead Man's Hand RPG”. Poza tym ma doświadczenie w realizacji dźwięku, gra na perkusji i nie rozstaje się z yerbą.
PRZEMYSŁAW DMYTRUSZYŃSKI
EVENT MANAGER
Rozbawi Was do łez na każdym wydarzeniu! Spotykaliście go ostatnio we Wrocławiu, na Wrocław Games Fest, Gratislavii czy OMG.
Inżynier, ojciec, wizjoner a w chwilach wolnych gracz. Jego marzeniem było własnoręcznie wydać grę swojego autorstwa – tak na świecie pojawiło się AARRR!, którego współautorkami były jego córki. Każdy ze swoich pomysłów starannie rozpracowuje na czynniki pierwsze, tworzy prototypy i poddaje niezliczonej ilości prób na ludziach. W skupieniu przyjmuje krytykę testerów, udoskonalając projekty aż do fazy końcowej, jaką jest czysta przyjemność z gry. Prowadził Fundacji Lupo Art Sztuka Myślenia w ramach której wydał swoją kolejną grę – Odyseję.
HONORATA ŻURAWSKA
WARSZAWSKIE WSPARCIE EVENTOWE
Spotkacie ją na większości warszawskich eventów gdzie się pojawiamy! 

Prowadzi spotkania z grami planszowymi w instytucjach kultury od początku 2019 roku pod szyldem CzeSiek i Zgrana Szafa. Działa w ramach MAL - Miejsca Aktywności Lokalnej na Waszawskich Siekierkach, w Domu Kultury Dorożkarnia. W mediach społecznościowych dzieli się doświadczeniami i wrażeniami związanymi z planszówkami. Jest fanką abstraktów logicznych i gier familijnych (z plusem), nie boi się wyzwań i chętnie zasiada do cięższych tytułów z odpowiednią kompanią.


Slide
Slide