Magowie żywiołów ścierają się w zaciekłych, dynamicznych pojedynkach, aby wyłonić czempiona.
ETER jest dwuosobową karcianką, w której odbywacie pojedynki na zmieniającej się arenie. Łatwo przyswajalne zasady oraz prostota rozgrywki są zwodnicze, gdyż gra wymaga od was dużo sprytu aby przechytrzyć przeciwnika i myślenia na wielu poziomach jednocześnie.
Jeśli szukasz:
- małej, sprytnej, poręcznej gry dla dwóch osób
- gry pojedynkowej, taktycznej, mocno regrywalnej
- gry logicznej pozbawionej losowości
- gry, w którą zagra każdy - zarówno dziecko od ok. 8 lat, jak i zaawansowany gracz
- gry z syndromem „zagrajmy jeszcze raz”
ETER jest grą dla Ciebie!
Rozgrywka
W grze dostępne są aż 4 tryby walki magów!
- Szkoleniowy - czyste starcie umysłów! Szybko i precyzyjnie, niech siła umysłu, spryt i koncentracja zdecydują. Tryb ten opisuje podstawową mechanikę gry.
- Starcie magów - wyszkoleni? Czas skorzystać z Waszych mocy!
- Walka żywiołów – moc jednego żywiołu to za mało? Zyskajcie dostęp do mocy wszystkich czterech żywiołów! Ale ma to swój koszt i konsekwencje – rozrasta się arena gry oraz dochodzą nowe zasady.
- Turniejowy - w 5 rundach udowodnij swoją dominację! Same współzawodnictwo to za mało? Turniej umożliwia grę w grze – graj na arenie, wygrywaj w Świecie Nadksiężycowym!
Dodatkowo w każdym z trybów gry można korzystać z dwóch efektów specjalnych: iluzji oraz eksplozji mocy .
Pobierz instrukcję
Recenzje
- Omówienie rozgrywki i wideorecenzja na kanale Game Troll TV
- Omówienie rozgrywki i wideorecenzja na kanale Kości REC
- Podsumowanie prototypu na kanale Planszowe Bestie (+kotek)
- Recenzja na blogu Angry Boardgamer
- Pierwsze wrażenia z prototypu na blogu Dama Gier
- Omówienie rozgrywki na blogu Gryf Gra
- Wrażenia z ogrywania prototypu Baba Jaga gra i czyta
W ETERZE jeżeli przegramy, to możemy winić tylko samego siebie 😉 lub gratulować przeciwnikowi sprytu. To zdecydowanie tytuł, którym powinni zainteresować się miłośnicy lekkich strategii o kieszonkowym formacie.
Gra nie wybacza błędów, a właściwie to bardziej przeciwnik niż gra. Najczęściej pierwszy błąd prowadzi do porażki. Trzeba więc bacznie przyglądać się temu, co robi przeciwnik, zwłaszcza w kontekście umiejętności jego maga lub mocy żywiołów.
Jest to strategiczna gra dla dwóch osób, w której trzeba wykazać się taktyką, by wygrać. Jeden mały błąd zazwyczaj prowadzi do porażki. Więc nie ma tu żadnej losowości - tu możesz liczyć tylko na siebie, wojowniku!
Jak trafimy na odpowiedniego przeciwnika, to ta prosta gierka, może zamienić się w coś głębszego. Iluzje, eksplozje mocy oraz karty żywiołów powodują, że na pewno w grze „coś się dzieje".
Autorzy gry ETER
Radosław Ignatów
Autorem gry jest Radosław Ignatów, twórca niezliczonej liczby gier roll&write, które publikował w serwisie Board Game Geek. Jego ulubione tytuły to Mage Knight, Aeons End oraz Ubongo. Od wielu lat trener sportów siłowych. Gdy nie tworzy gier (co zdarza się rzadko), trenuje.
Dawid Wiącek
Bezczelny acz inteligentny projektant i ilustrator. Jego motto brzmi "Co z tego, że miesiąc później, ważne że ładne, prawda?". Miłośnik weird fiction, klasycznej animacji, dobrej kinematografii, karcianek i gier indie. Prowadzi intensywną walkę z nadwagą przy pomocy roweru i rolek.