NASZ ZESPÓŁ
Wspiera nas zespół praktyków - ekspertów od testowania gier, crowdfundingu, ilustracji, marketingu oraz produkcji i procesu wydawniczego.
ŁUKASZ MAKUCH
PRZYWÓDCA STADA
Założyciel Studia Smart Flamingo. Autor gier Plażing – Parawany w dłoń oraz Plażing roll&write oraz deweloper gry ETER. Tworzy również gry menedżerskie i symulacyjne. Na co dzień ekspert w obszarze zrównoważonego rozwoju. Eurogracz z szufladami pełnymi pomysłów bądź prototypów, miłośnik podróży małych i dużych, mający 10 pomysłów na minutę.
ADAM FOLAND
PRODUCTION MANAGER
Zwykle gra we wszystko co leży na stole i nie ucieka. Często od tego "w co" ważniejsze jest dla niego "z kim". Projektuje gry od głębokiej podstawówki. Autor Ktulu, Pierniczków oraz masy gier eventowych i szuflady prototypów. W 2022 zapoczątkował i do dziś koordynuje spotkania Warszawskich Testerów Gier. Jak nie gra w planszówki to pewnie gra na komputerze albo na gitarze. A jeśli akurat nie gra to pewnie jest w lesie, pewnie na rowerze, pewnie z mapą.
JÓZEF KRAJEWSKI
GAME SPECIALIST
Spotkacie go na naszych stoiskach na większości eventów, a także na spotkaniach Fanów Gier. Wytłumaczy Wam każdą grę, naszą i nie tylko
Fan bardzo różnych gatunków gier, ze wskazaniem na euro. Nałogowo gra w gry, których jeszcze nie zna. Od 2019 roku prowadzi część spotkań Fanów gier, uczył też planszówek na targach w Polsce oraz zagranicą. Animuje też gry planszowe dla dzieci i młodzieży oraz pisze o planszówkach pod szyldem Będę grał w grę.
HONORATA ŻURAWSKA
WARSZAWSKIE WSPARCIE EVENTOWE
Spotkacie ją na większości warszawskich eventów gdzie się pojawiamy!
Prowadzi spotkania z grami planszowymi w instytucjach kultury od początku 2019 roku pod szyldem CzeSiek i Zgrana Szafa. Działa w ramach MAL - Miejsca Aktywności Lokalnej na Waszawskich Siekierkach, w Domu Kultury Dorożkarnia. W mediach społecznościowych dzieli się doświadczeniami i wrażeniami związanymi z planszówkami. Jest fanką abstraktów logicznych i gier familijnych (z plusem), nie boi się wyzwań i chętnie zasiada do cięższych tytułów z odpowiednią kompanią.
KRZYSZTOF GŁOŚNICKI
GAME DIRECTOR
Odpowiedzialny za prowadzenie projektów gier i zbiórek crowdfundingowych. Nałogowy twórca i poszukiwacz zachwytu. Autor Elekta, ZONY i Kurzołaków oraz wykonawca gier na zlecenie. Trener warsztatów projektowania gier dla dzieci i dorosłych, członek trójmiejskiej grypy testerskiej PortoTypy. Zafascynowany grami RPG - wieloletni mistrz gry, obecnie redaktor naczelny drugiej edycji systemu Klanarchia.
PRZEMYSŁAW DMYTRUSZYŃSKI
EVENT MANAGER
Rozbawi Was do łez na każdym wydarzeniu! Spotykaliście go ostatnio we Wrocławiu, na Wrocław Games Fest, Gratislavii czy OMG.
Inżynier, ojciec, wizjoner a w chwilach wolnych gracz. Jego marzeniem było własnoręcznie wydać grę swojego autorstwa – tak na świecie pojawiło się AARRR!, którego współautorkami były jego córki. Każdy ze swoich pomysłów starannie rozpracowuje na czynniki pierwsze, tworzy prototypy i poddaje niezliczonej ilości prób na ludziach. W skupieniu przyjmuje krytykę testerów, udoskonalając projekty aż do fazy końcowej, jaką jest czysta przyjemność z gry. Prowadził Fundacji Lupo Art Sztuka Myślenia w ramach której wydał swoją kolejną grę – Odyseję.
ANNA KARASZEWSKA
GAME SPECIALIST
Nasze zaplecze analityczne. Pisuje do Was ostatnio w trakcie kampanii ścigając Was o opłacenie transportu
Zwana Elmo, to kolejna osoba z naszej Smart Flamingowej załogi. Co jakiś czas plażing chodzi jej po głowie: raz to plaża bałtycka (przejście wybrzeża z zachodu na wschód) innym razem karaibska (w sam raz po przepłynięciu Atlantyku). Gra w gry ociekające klimatem, ale nie będzie marudzić przy grze Suchego, która dzieje się pod wodą. Grę Plażing poznała jeszcze gdy był na kartce w kratkę i od tamtego czasu szerzy flamingowe wieści w internecie. Będzie do Was co jakiś czas pisać - słońca życząc!
JAROSŁAW KUCZYŃSKI
HEAD OF TRANSLATIONS
Odpowiedzialny za angielskie wersje naszych instrukcji, mogliście spotkać go w ESSEN ’22.
Gra, tłumaczy i ulepsza gry planszowe. Ukryte klejnoty w kolekcji: Siena, RoboRally (wyd. 1), Fields of Fire, Red Alert i Core Space. Jeśli spodoba mu się gra, prawdopodobnie zaprojektuje i wydrukuje w 3D dodatkowe bajery, aby była bardziej wciągająca / zorganizowana podczas gry.
Slide
Slide